Audyt biznesowy

Oferta skierowana jest do przedsiębiorców stawiających swoje pierwsze kroki w biznesie, do dyrektorów i właścicieli, firm, banków, korporacji, inwestorów oraz osób zajmujących się szeroko pojętą „sprzedażą”. Jeśli prowadzisz firmę, robisz według swojej oceny wszystko a jednak rezultaty nie są zadowalające bądź jesteś właścicielem/dyrektorem dużej firmy, a nie masz pewności czy twoj zespół wykorzystuje swój cały potencjał w rozwoju firmy? Jeśli np. oddział twojej firmy nie przynosi oczekiwanych rezultatów, a ty zastanawiasz się gdzie leży problem, ta oferta jest dla ciebie.

Kiedy podejmuję się audytu biznesowego firmy, to staję się jej „doktorem biznesowym”. Nie stosuję żadnej wiedzy książkowej tylko moją praktyczną. Po wstępnej analizie firmy, znając problem, szukam jego przyczyn. Z reguły zostaję klientem danej firmy i „incognito” analizuję każdy kanał sprzedaży, posprzedaży i np. marketingu. W razie potrzeby zostaję też pracownikiem firmy „undercover” na 1-2 dni aby dokładnie poznać prace zespołu. Ponieważ jestem praktykiem biznesu to wiem, że firma może wydawać duże pieniądze na szkolenia np. z obsługi klienta, a problem może leżeć gdzieś indziej – np. w sprzedaży lub posprzedaży. Rezultaty szkolenia nadal więc będą marne. Jedynie wnikliwa analiza oferty firmy i pracy zespołu wskaże gdzie leży problem, a odpowiednio postawiona diagnoza pomoże wyleczyć z niego firmę.

JAKIE SĄ KORZYŚCI

Z AUDYTU BIZNESOWEGO TWOJEJ FIRMY?

Dostatniesz pełny raport – Analizę Twojej firmy pod kątem:

    1. 1. Oferty/produktu twojej firmy – czy rozwiązuje on potrzeby,oczekiwania twojego klienta. Czy twój produkt/usługa jest konkurencyjna, czy masz dobrze określony profil klienta.
    1. 2. Czy Twoi sprzedawcy potrafią obronić Twój produkt/usługę w oczach klientów?
    1. 3. Umiejętności negocjacyjnych twoich pracowników.
    1. 4. Komunikacji z klientem.
    1. 5. Obsługi klienta przez twoich przedstawicieli.
    1. 6. Obsługi posprzedaży.
    1. 7. Umiejętności technik sprzedażowych przedstawicieli handlowych.
    1. 8. Wykorzystania wiedzy o klientach i ich potrzebach wśród zespołu sprzedażowego.
    1. 9. Jeśli audytowi poddany jest np. twój odział firmy – pod kątem prowadzenia placówki, sklepu itd.
    1. 10. Czy twój personel stanowi zgrany zespół i wspólnie realizuje postawione cele.

Zamów szkolenie

Nie wiesz, w jaki sposób zmotywować swoich pracowników do wydajniejszej pracy i lepszych wyników? Jako dyrektor chcesz pobudzić swój zespół do efektywniejszej współpracy lub nie wiesz jakie błedy popełniacie? Postaw na szkolenie w moim wykonaniu!

Po wstępnym audycie poprzeż skaype zdecydujemy, jakie szkolenie będzie najlepsze dla ciebie i twojego zespołu!

Przykładowe tematy
  1. Marka firmy i marka osobista
  2. Ustalanie grupy docelowej oraz poszukiwanie klientów
  3. Skuteczna sprzedaż, obsługa posprzedażowa, przyjmowanie zastrzeżeń
  4. Budowanie relacji biznesowych poprzez fanpage, grupy i networking, warsztaty i szkolenia
  5. Budowanie strategii sprzedażowych
  6. Budowanie sieci frnaczyzowej twojej firmy
anna suska mentoring

Jeszcze więcej korzyści

Otrzymasz wskazówki jakie szkolenia dany pracownik/dział powinien przejść aby mógł wykorzystać swój cały potencjał w twojej firmie. Co według mojej oceny należy zmienić, usprawnić tak aby twoja firma realizowała cele jakie jej postawisz. Możemy także wspólnie ustalić nowe cele i plan rozwoju twojej firmy i konsultować wyniki każdego miesiąca.